قانون رهایی در رسیدن به خواسته ها

قانون رهایی در رسیدن به خواسته ها-min

کار خوبه خدا درست کنه!
شما چه تعریفی از قانون رهایی دارید؟ قانون رهایی یعنی بیخیال همه چیز و چشممان را ببندیم و بخوابیم؟ نه اینطور نیست! با ما همراه باشید.

قانون رهایی در یک نگاه

قانون رهایی یعنی رهایی در کنار تمرکز و فرکانس مثبت! سه آیتمی که به نظر با هم فرق دارند اما بسیار مشابه به هم بوده و به نوعی ترکیبی از موفقیت است. قانون رهایی در یک نگاه یعنی ایمانی که به خداوند داریم و از او درخواست می کنیم، اینجاست که رهایش می کنیم تا خدا نتیجه را به بهترین نحو بچیند اما همیشه به آن فکر می کنیم.

قانون رهایی عمیق است. قانون رهایی از صبر می آید نه بیخیالی! رهایی به این معنی است که در یک زمان مشخص بر روی خواسته مورد نظر تمرکز صورت بگیرد و همینطور فرکانس مورد نظر برای خواسته ارسال شود.

قانون رهایی همان صبر شیرین است و ربطی به تحمل ندارد!

صبر شیرینی یعنی من به عنوان فردی که خواسته یا مشکلی در دل دارم، همیشه شوق و انگیزه و امید و احساس خوب را برای رسیدن به خواسته ام در نظر میگیرم. اما تحمل کردن یعنی، من مدام درگیر دلشوره و اضطراب هستند، دائم چک میکنم، پیگیری افراطی دارم و صبر برای من درست معنی نشده است.

در قانون رهایی شما خواسته و مشکل خود را به خوبی می شناسید، آن را با خدا در میان می گذارید و طبق میل خدا رفتار می کنید. یعنی به اشتباه خودتان را در قفس نمی کنید.

5 گام قانون رهایی

وقتی صحبت از قانون رهایی است، یعنی قرار است در مسیر مثبت به نتیجه درست دست یابیم. حال 5 گام برای رسیدن به رهایی وجود دارد که با هم بررسی می کنیم:

1- عجله و دلشوره و اصرار و پافشاری بیجا به خدا و خلق خدا ممنوع!

قرار نیست دقیقاً آنچه ما فکر می کنیم دقیقاً طبق زمان مورد نظر ما شکل بگیرد! زمان درست دست خواست و همه چیز طبق خواسته او دنبال می شود.

2- تنظیم ارتعاشات مناسب:

ارتعاشات مناسب، یعنی دیدن نیمه پر لیوان! در بروز یک مشکل در آنچه که فکر می کنیم سبب بهبود آن می شود را با هم بررسی می کنیم و سپس ارتعاشات مثبت را به سمت خدا روانه می کنیم، حتی اگر بسیار غیر قابل اجرا باشد.

3- خوشحال زندگی کنید:

حتماً می پرسید، مگر می شود، با چک برگشت خورده، خوشحال زندگی کرد؟ خوشحال زندگی کردن را به شرایط زندگی وابسته نکنید. قرار نیست همه روز صبح که بیدار شدید، آهنگ بگذارید و برقصید! خوشحال زندگی کردن، یعنی غذای مورد علاقه خود را بپذیرد، به رفتگر خیابان احترام بگذارید. سعی کنید همه چیز را با صدای ملایم و لحن درست بگویید. خوشحال زندگی کردن بخشی از وجود هر فرد است و باید رشد داده شود.

4- خواستت را به خدا بگو اما تعیین و تکلیف نکن!

این گام بسیار مهم است. وقتی شما خواسته خود را به خدا می گویید باید رسیدن به آن را به خودش بسپارید! یعنی مسیر نشان ندهید، زمان نگویید، خط و نشان نکشید.

5- قانون رهایی یعنی نچسبیدن به راه رسیدن به خواسته:

بله دقیقاً همینطور است، در قانون رهایی قرار نیست از خواسته خود دست بکشید. فقط می بایست برای رسیدن به آن از خدا کمک بگیرید و اجازه دهید هر طور که او دوست دارد و صلاح می داند شما را به خواسته خودتان برساند.

قانون رهایی و رسیدن به خواسته ها-min

قانون رهایی و رسیدن به خواسته ها-min

قانون رهایی هیچ چیز را از شما نمی گیرد!

در واقع در قانون رهایی هرگز نگران از دست دادن چیزی نخواهید بود. در واقع شما همیشه به انچه میخواهید فکر می کنید اما به دست خدا و روزگار می سپارید تا نتیجه حاصل شود. در واقع این قانون یاد می دهد که از هرچه میخواهید، میتوانید بگذرید اما چون بالاتر از آن وجود دارد، بنابراین شاید تقدیر برای بالاتر باشد و هیچ چیز را از دست نمی دهید. از یاد نبرید که قانون رهایی یک روش لذت بردن از زندگی است و می تواند برای هر فردی قابل قبول باشد.

قانون رهایی و قانون آفرینش

قوانین آفرینش مانند پله های نردبان هستند که اگر یک مورد نباشد، دیگر رسیدن به بالای نردبان صورت نمی گیرد، در قانون آفرینش شاید در ابتدا تضاد با قانون رهایی وجود داشته باشد. قانون رهایی درست همینجا به سراغ شما می آید، اینکه باور داشته باشید، اگر نردبانی است و مبدا و مقصدی تعریف شده پس مقصد نیز میسر می شود، کافیست مثبت فکر کنیم و رها سازیم تا خدا بچیند.

قانون رهایی یعنی با خواسته ات زندگی کن

وقتی خواسته ای دارید، باید شب و روز با آن زندگی کنید، این یعنی منع آن را رها کرده اید. در واقع باید فکر کنید به خواسته خود رسیده اید و شب و روز شما به آن وابسته است. مشخص است که این رویکرد در بهترین شرایط میتواند نتایج خاص خود را داشته باشد. در سال های اخیر قوانین رهایی کمی تغییر کرده اند. رهایی منظور کنار گذاشتن استرس ها و شاید ارتعاشات منفی است و با بیخیالی فرق دارد.

قانون رهایی و رسیدن به قانون جذب

رهایی سبب می شود جذب بهتری داشته باشید. وقتی یک موضوعی برای شما دشوار به نظر می رسد، باید با آن رفیق باشید، وقتی رفیق هستید ناخوداگاه با شما دوست خواهد بود و این احساس خوب از قانون جذب نشات می گیرد. قانونی که برای همه افراد ارزشمند است. از یاد نبرید که قانون رهایی و قانون جذب موضوعاتی پر اهمیت است و می توانند در کنار هم رنگ بگیرند.
در جدیدترین قانون رهایی تمرین ها با تعهد همگام هستند و نتایج به شکلی است که همه چیز به شکل روتین دنبال شود. بهتر است که احساس خوشبختی را خودتان به خودتان هدیه دهید.

محصول قدرتمند رهایی توضیحات خیلی مفصلی در مورد نحوه استفاده از این قانون ارائه کرده است. برای دانلود این محصول اینجا کلیک کنید.

محصول رهایی-min

محصول رهایی-min

کتاب دولت عشق کاترین پاندر را بخوان

کتاب خوان های دوست داشتنی می دانند که کتاب دولت عشق چقدر جالب در خصوص قانون رهایی و تاثیرات آن صحبت می می کند. در این کتاب مشکلات زناشویی بررسی شد و نتیجه به این شکل بود که اگر دو همسر نمی توانند مشکل خود را حل کنند، روی کاغذ بنویسند و آن را به هم بدهند، نوشتن یک نوع قانون رهایی است که شاید کمتر کسی به سراغ آن می رود.

کتاب-از-دولت-عشق-کاترین-پاندر

کتاب-از-دولت-عشق-کاترین-پاندر

1 پاسخ
  1. صدیقه نقدیپور
    صدیقه نقدیپور گفته:

    سلام به استاد عزیزم و کسانی که این مطلب را میخوانند .
    من با خواندن این ۵گام قانون رهایی واقعا خیلی حس خوبی داشتم و احساس میکنم با تجسم کردن این که رها کنم وبه خدا بسپارم خیالم راحت شده و به خدا تکیه کرده ام و سبک بال خودم را به خدا سپرده ام وارام تر شدم و میدانم که خدا خودش سرراهم قرار میدهد بهترین ها را که ازش خواسته ام .دوست داشتم این را با شما هم به اشتراک بزارم .خیلی احساس ارامش دارم الان که دارم مینویسم .

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *