آموزش بازی فراوانی استرهیکس به زبان ساده + قوانین

آموزش بازی فراوانی استرهیکس به زبان ساده + قوانین -min

تا حالا چیزی در مورد بازی فراوانی شنیده‌اید؟ اگر نه خودتان را برای به وجود آوردن تغییرهای بزرگ در زندگی‌ آماده کنید:

می‌دانیم که بزرگترین سد برای رسیدن به ثروت و البته زندگی شاد، نجواهای ذهنی ماست. تا زمانی که ذهن ما در مقابل باورهای درست و مناسب مقاومت کند و ما هم در این راه به او کمک کنیم، وضعیت‌مان تغییر محسوسی نمی‌کند. راهکارهای مختلفی برای از بین بردن مقاومت ذهن نسبت به خوشبختی و باور فراوانی وجود دارد. از خواندن کتاب سرگذشت افراد موفق تا تکرار کردن جملات تأکیدی اما؟!

اما یکی از بهترین راهکارها، استفاده از بازی است! بازی فراوانی، یک بازی معروف است که با انجام دادن آن می‌توانید به شدت از مقاومت ذهن در مقابل کمبودها و همینطور به دست آوردن پول زیاد بکاهید. با انجام این بازی می‌توانید پول و ثروت را وارد زندگیتان کنید.

در این مقاله قصد داریم تا به صورت جامع و به دور از حاشیه‌های اضافی، به آموزش بازی فراوانی بپردازیم:

بازی فراوانی چیست؟

بازی فراوانی یک بازی یک ساله است که اولین بار خانم استرهیکس در کتاب (بخواهید تا به شما داده شود) این بازی را معرفی کرد. در این بازی ما با کمک تصور و تجسم، سعی می‌کنیم تا به ذهنمان القاء کنیم که پول زیادی برای خرج کردن داریم و با این موضوع کنار بیاییم که فراوانی در دنیای اطراف ما وجود دارد. این بازی با نام های دیگر مثل بازی کامیابی یا بازی جذب پول نیز شناخته می شود.

استرهیکس معرف بازی فراوانی

استرهیکس معرف بازی فراوانی

بازی فراوانی استرهیکس چطور انجام می شود؟

بازی فراوانی استرهیکس یک بازی یک ساله است که اولین باز خانم استرهیکس در کتاب (بخواهید تا به شما داده شود) این بازی را معرفی کرد. در این بازی ما با کمک تصور و تجسم، سعی می‌کنیم تا به ذهنمان القاء کنیم که پول زیادی برای خرج کردن داریم و با این موضوع کنار بیاییم که فراوانی در دنیای اطراف ما وجود دارد.

از امروز شروع کنید:

امروز روز اول شروع بازی فراوانی است. تصور کنید که صبح، یک میلیون تومان پول نقد به حساب شما واریز شده. شما فقط تا ساعت 24 امشب فرصت دارید که این پول را خرج کنید، اما نه خرج هرچیزی، بلکه خرید چیزهایی که واقعا آن ها را دوست دارید و علاقه‌مند به داشتنشون هستید.
در فروشگاه‌های مختلف بگردید یا در سایت‌های فروشگاهی، به دنبال یک یا چند محصول با این قیمت باشید و در انتها، بعد از مشاهده و بررسی، محصول مورد نظرتان را بخرید (به صورت ذهنی). سپس خرید، جزئیات محصول و قیمت آن را در یک دفتر بنویسید. البته بهتر است که چندین برگه کاغذ مشابه دسته چک چاپ کنید و جزئیات خرید هرروز را در آنها یادداشت کنید. نمونه چک قابل استفاده رو در زیر میبینین.

https://naghdipoor.com/wp-content/uploads/2019/10/بازی-فراوانی-استرهیکس-چک-بازی-فراوانی-بازی-جذب-پول.png

 

خرید روز اول تمام شد؟ این از روزِ اول بازی فراوانی استرهیکس. روز دوم، به جای یک میلیون تومان، دو میلیون به حساب شما واریز می‌شود و بار دیگر شما باید سعی کنید تا قبل از 12 شب، آن را برای خرید یک یا چند محصول دوست داشتنی خرج کنید، سپس جزئیات را در برگه چک دوم یا دفتر خریدتان بنویسید.
این بازی باید تا یک سال کامل (365) روز ادامه پیدا کند. طی این یک سال، مبلغی در حدود 66 میلیارد تومان به حسابتان واریز می‌شود! بازی همین است اما یک سری قوانین مهم دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

 

قوانین بازی استرهیکس

• در صورتی که یادتان برود یک روز از بازی، پول واریز شده به حسابتان را خرج کنید، باید از روز اول شروع کنید، حتی اگر در روز 360 ام باشید.
• پول واریز شده به هیچ عنوان نباید برای پرداخت بدهی، قسط وام، قبض و… هزینه شود. شما تنها حق دارید با استفاده از آن، چیزهایی که دوستشان دارید را بخرید.
• پولتون رو نباید خرج خرید سکه و طلا به قصد پس انداز کنین. البته برای استفاده شخصی یا هدیه دادن مشکلی نداره
• برای اینکه نتایج بهتری از بازی بگیرید، سعی کنید زمان خرید، واقعا به دنبال پیدا کردن محصولات با کیفیت باشید و برای بررسی میان انواع کالاها، زمان بگذارید.
• در این بازی نباید موارد تکراری بخرید. مثلا در دنیای واقعی یک نفر که پول زیادی بدست بیاره نمیره 10 تا لپ تاپ یک مدل بخره. پول رو خرج چیزی کنید که لازم دارید اگه واقعا ده تا لپ تاپ نیاز دارید مشکلی نداره بخرینش.

سوالات متداول:

آیا باید حتما مبلغی که به حسابمون میاد یک میلیون باشه؟

نه. میتونه کمتر یا بیشتر باشه. فقط باید با باور ذهنیت بخونه. بعضی ها تصویر اینکه یک روز یک میلیون به حسابشون بیاد براشون خیلی سخته. پس سعی میکنن با مبالغ پایین تر مثلا 500 تومان شروع کنن. هیچ مشکلی نداره فقط باید باورش کنی

آیا باید قیمت واقعی هر چی میخریم رو حساب کنیم؟

برای اینکه نتایج بهتر از این بازی بگیرین بهتر است با واقعیت نزدیک تر باشد. مثلا اگر قیمت یک جنس 201هزار تومان است، بهتر است شما همان هزار تومان آخر رو هم حساب کنید. ولی خب اگر برایتان انجام اینکار سخت است، مشکلی نداره حدودی هم بنویسید.

آیا میشه مبلغی که هر روز واریز میشه متفاوت باشه؟

بله میشه. ولی بهتر است پلکانی ادامه دهید.

ممکنه این بازی رو انجام بدم و هیچ نتیجه ای نگیرم؟

دقت کنین که این بازی قراره قدرت ذهن شما رو برای پذیرش پول بیشتر آماده کنه. این جملات رو از حتما زبون خیلی ها شنیدید که میگن: امکان نداره ما 30 میلیون پول یه جا داشته باشیم و اگر هم داشته باشیم خرج چیزهایی که دوست داریم نمیتونیم بکنیم، بلکه باید بریم قسط و قرض هامون رو بدیم.
شاید این باور ذهن شما هم باشه.ما میخوایم با این بازی این باور غلط رو از بین ببریم. حالا اگه شما کلا به قانون جذب اعتقاد نداشته باشی و از اساس این بازی رو مسخره بدونی، بله برای شما نتیجه نمیده. شما دقیقا چیزهایی رو دریافت می کنین که باور دارید.

زمان انجام از بازی کی هست؟

شما در هر زمان از روز میتونید این بازی رو انجام بدید ولی بهتره اول صبح این کار رو انجام بدید تا باقی روزتون رو احساس انرژی و شادی داشته باشید.

این بازی چقدر در روز زمان میبره؟

زمان این بازی دست شماست. شاید اون چیزهایی که دوست دارید اینقدر زیاد باشه که اگه الان یک میلیون بهتون بدن سر یک ربع هر چی دوست دارید رو بنویسید و ببینین یک میلیون کمه و باقی مواردی که دوست دارید بمونه برای فردا. شاید هم بخواین روی مواردی که مینویسید فکر کنین، تحقیق کنین، قیمتهای دقیقش رو بسنجید پس ممکنه کلی ازتون وقت بگیره. در کل بهتره هر طور بازی میکنین این دو مورد رو حتما رعایت کنین: 1- بازی به واقعیت نزدیک باشه. 2-پول طی 24 ساعت کاملا تموم بشه.

 

اگه فکر میکنید این بازی راحته سخت در اشتباهید

افراد زیادی بازی رو شروع کردند ولی نهایت تا 40-50 روز تونستند بازی رو ادامه بدهند. کم کم که مبالغ بالا تر میره ذهن شما به صورت ناخودآگاه احساس میکنه تحمل دریافت این همه پول رو نداره. تو خرج کردنش میمونین. میمونین مثلا 40 میلیون پول رو یه دفعه چطور و کجا خرج کنین.

پیشنهاد میکنیم با این مقاوت ذهنی مبارزه کنین. مبالغ بالا رو برای خرید ماشین آلات، زمینهای کشاورزی یا زمین برای شروع یک کسب و کار و … خرج کنین. همونطور که قبلا گفتیم اگه یک روز هم نتونستید این بازی رو انجام بدید باید از اول شروع کنین.
در زیر میتونین نظرات بعضی از کسایی که این بازی رو کردند ببینین:

 نتایج-استفاده-از-بازی-فراوانی-استرهیکس


نتایج-استفاده-از-بازی-فراوانی-استرهیکس

نتایج استفاده از بازی فراوانی:

من یک مرتبه تا روز ۱۰۰ ادامه دادم، که البته بعدش خودم متوقف کردم. چون خرید یکم برام سخت شده بود و ذهنم محدودیت خودش و نشون میداد و حسم بد میشد ولی به طور کلی نتایج خوبی گرفتم.

من بیشتر اوقات برای خودم چیز معمولی می خواستم ولی در انجام این بازی یاد گرفتم از هر چیز گرون قیمت ترین و با کیفیت ترین اجناس بخرم. و خب حس خوبی هم میداد. من بعد از خریدهام تجسم میکردم که به صورت واقعی این مبلغ دارم و دارم خرید میکنم و سعی میکردم برای خرید هر روز سپاسگزاری کنم. حدود روز های ۲۰ بود که چند پیشنهاد کار بهم شد و در طی روز های بعد مقداری پول هم بهم میرسید

***********

من تا ۸۴ روز انجام دادم و متاسفانه به دلیلی وقفه افتاد . با ادامه ی بازی مبلغ های پایین برات خیلی بدیهی میشه بنابراین قبول داشتنشون راحت میشه . مجبوری چیزهای گرون تر انتخاب کنی پس بعد از چند روز برات عادی میشی و نمیگی ووووای کی مثلا پول یه ماشین رو میده جای یه کفش .

مدام دنبال خواسته هات هستی بنابراین تمرکزت از روی ناخواسته هات برداشنه میشه . فراوانی رو میبینی و باور میکنی چون میگی وقتی همچین قیمتهایی هست پس یعنی مشتریش هم هست که تولید میشه .

اگر دقت کنی همه عادت دارن به چیزهایی که میخوان و نمیتونن بخرن با حسرت نگاه میکنن ولی با این به بازی با دیدن چیزهایی که میخوای لبخند زیبایی روی صورتت میاد ناخودآگاه ? که ما با انجام تمرینات دقیقا به دنبال همین لبخنده هستیم

***********

منم تقریبا تا روز چهلم انجام دادم ولی خودم نوشتم بخاطر حس خوب نداشتن برمیگردم از اول. با اینکه حسم خوب بود ولی دیگه برگشته بودم روز اول نمیشد کاریش کرد. الان دوباره شروع کردم روز بیستم رو رد کردم ایندفعه خیز گرفتم تا یکسال رو برم به امید خدا. نتایج که اصلا فوق العادس. من بار اول که شروع کردم با اینکه هیچی پول نداشتم ولی روز دوم چند تا از چیزای روز اول رو ناخودآگاه خریدم بعد یادم اومد که عه من اینو دیروز نوشته بودم. یا وقتی درباره ی سفر به فرانسه میونشتم شبش یکی میومد درباره ی این کشور حرف میزد.
ایده هایی که به مغزم خطور میکرد رو بگو…. همه ایده های فوق العاده
آدمایی جلوی راهم قرار میگرفتن که انگار توی برف راه رفتن و دارن میگن بیا جا پای ما پا بزار و بیا. هر کدوم یه ایده میدادن و میرفتن و بعضاً کمک هم میکردن و….
احساسی که از سفرهایی که مینوشتم بهم دست میداد فوق العاده بود و حاضر بودم تو همون اماکن بیوفتم زمین داد بزنم بگم خدایا شکرت که من الان اینجام…. انقدر که جاهای زیبا و فوق العاده رو در سفرهام میدیدم….
در کل خیلی راضیم از این بازی.

***********

واقعا حس خوبی به انسان دست میده
دقیقا این بازی اینو نشون میده که نعمت ها فراوانه فقط باید ظرف ما و سطل ما بزرگ تر بشه
دقیقا وقتی فکر میکنی و وقت میذاری اون موقع ذهنت در حال بزرگ شدن و ظرفیتت در حال بزرگ شدنه
نعمت های الله بی پایانه
اگه روی خودت کار کنی میتونی حالا حالاها ادامه بدی
چون نعمت ها بی پایانه خیلی چیزها دیگه میتونی تهیه کنی
عدد وقتی بزرگ تر بشه کار راحت تر میشه میتونی باغ و زمین کشاورزی بخری .ابزار و مصالح بخری بسازیش لوازم خانه تهیه کنی براش فنس کشی کنی درخت بکاری
ماشین بخری
و….

 

کلام آخر

به عنوان کلام و قانون آخر: مقابل مقاومت‌های ذهنی خودتان مقاومت کنید و بازی را به پایان برسانید. مطمئن باشید که اگر به قوانین گفته شده در بالا عمل کنید، در همان هفته‌های اول نتایج نمایان می‌شود.

امیدواریم این مقاله در مورد بازی فراوانی استر هیکس برای شما مفید بوده باشد. اگر شما هم نظری در مورد این بازی دارید یا نتیجه‌ای از آن گرفته‌اید در پایین این پست، در قسمت نظرات آن را برای ما بنویسید تا بقیه دوستان هم از خواندن آن لذت ببرند. با آرزوی موفقیت.

15 پاسخ
    • منیژه نقدی پور
      منیژه نقدی پور گفته:

      سلام همینجا میتونین بپرسین و از طریق واتس آپ این شماره ۰۹۹۲۱۰۳۳۱۵۵هم امکان پرسیدن سوال هست

      پاسخ
  1. شبنم
    شبنم گفته:

    سلام. وقت بخیر. با تشکر از توضیحات خوب و پر انرژیتون . سه سوال داشتم. اگه در بازی فراوانی نیازمون در روزهای اول بزرگ و زیاد باشه و اونو درخواست کنیم ؛ با توجه به توضیحات شما که فرمودید بهتره مبلغ بصورت پلکانی بالا بره و دیگه اینکه نمیشه پول رو پس انداز کرد چطور باید این درخواست رو عملی کنم . مثلا اگه از 6 میلیارد شروع کنم خوب 6 ماه بعد که دیگه این 6 میلیارد یا بیشترش رو حوصله نمی کنم خرج کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ
    • منیژه نقدی پور
      منیژه نقدی پور گفته:

      سلام و درود مرسی از همراهی تون ،خیلی مهمه که از مبلغ کم شروع کنید چون موضوع اصلی اینه که ذهن ما باید بپذیره و ذهن به راحتی نمیتونه بپذیره چون سالها و سالها بر مبنای کمبود بوده ،به همین علت بهتره از مبلغ پایین مثلا یک میلیون شروع کنید ولی ممکن در واقعیت جذب بیشتری داشته باشید ،این بازی فقط برای اینه که ذهنتون ثروتمند بشه و به باور برسید

      پاسخ
  2. مهران
    مهران گفته:

    سلام
    ممنون بابت توضیحاتتون. اگر ۴ یا ۵ دقیقه مانده به ساعت ۱۲ شب و استارت خرید را بزنیم و تا ساعت ۱۲:۱٠ طول بکشه، باید برگردیم از اول؟
    خیلی دیگه وسواسی شدم و از این بابت خوشحالم 😀😀😀

    سپاس

    پاسخ
    • منیژه نقدی پور
      منیژه نقدی پور گفته:

      سلام دوست عزیز و ارزشمند ممنونم از توجهتون 🌸🌺
      برای خرید محصولات اگر بیشتر از ۱۰ دقیقه طول کشید مجدد از اول وارد سایت شوید و درصورتی که سوالی پیش اومد میتونید از طریق واتس اپ این شماره هم در ارتباط باشید ۰۹۹۲۱۰۳۳۱۵۵

      پاسخ
  3. نازنین
    نازنین گفته:

    سلام وقت بخیر
    سوالی ذهنم مشغول کرده، مثلا در یک روز یک میلیون در حسابم هست ولی جنس یا اجناسی که میخوام بخرم ۹۵۰ هزارتومن هست، درنتیجه ۵۰ هزارتومن اضافه میاد یا مولا جنس دیگه ای که بخوام اضافه کنم که یک میلیون کامل مصزف بشه میشه یک میلیون هشتاد هزارتومن که از یک میلیون پول من بیشتر هست. با این وضع اگر پولم ۵۹ هزارتومن اضافه بیاد بازی خراب میشه؟ چیکار باید انجام بدم؟
    ممنون از راهتمایی

    پاسخ
  4. نازنین
    نازنین گفته:

    سلام وقت بخیر
    سوالی ذهنم مشغول کرده، مثلا در یک روز یک میلیون در حسابم هست ولی جنس یا اجناسی که میخوام بخرم ۹۵۰ هزارتومن هست، درنتیجه ۵۰ هزارتومن اضافه میاد یا مولا جنس دیگه ای که بخوام اضافه کنم که یک میلیون کامل مصزف بشه میشه یک میلیون هشتاد هزارتومن که از یک میلیون پول من بیشتر هست. با این وضع اگر پولم ۵۹ هزارتومن اضافه بیاد بازی خراب میشه؟ چیکار باید انجام بدم؟

    پاسخ
  5. نازنین
    نازنین گفته:

    سلام وقت بخیر
    سوالی ذهنم مشغول کرده، مثلا در یک روز یک میلیون در حسابم هست ولی جنس یا اجناسی که میخوام بخرم ۹۵۰ هزارتومن هست، درنتیجه ۵۰ هزارتومن اضافه میاد یا مثلا جنس دیگه ای که بخوام اضافه کنم که یک میلیون کامل مصرف بشه میشه یک میلیون هشتاد هزارتومن که از یک میلیون پول من بیشتر هست. با این وضع اگر پولم ۵۰ هزارتومن اضافه بیاد بازی خراب میشه؟ چیکار باید انجام بدم؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *