برای جذب انرژی مثبت در زندگی چیکار کنم؟

برای جذب انرژی مثبت در زندگی چیکار کنم؟-min

برای جذب انرژی مثبت در زندگی چیکار کنم؟

همه ما به گونه‌ای بزرگ شدیم که به انرژی مثبت ایمان داریم ولی گاهی اوقات فکر‌های منفی سایه بر زندگی ما می‌اندازند. اگر به گذشته خود، زمانی که یک فرد مثبت بودید، نگاهی بیندازید ناگهان ترس برتان میدارد. ترس از چه؟

ترس از فاصله‌ای که از گذشته مثبت خود گرفته‌اید، اما شما خوش شانس هستید. میدانید چرا؟

چون همین خودآگاهی کمکی است به شما برای پیدا کردن و برگشت به جاده اصلی زندگی خود!

چند روش برای جذب انرژی مثبت وجود دارد. دوست دارید درباره آنها بدانید؟

پس این مقاله مفید را از دست ندهید تا دوباره استارت زندگی خود را بزنید. با ما همراه باشید.

روش‌های جذب انرژی مثبت

  •  ترسیم چشم‌اندازی مثبت در ذهن خود و سپس اشتراک‌گذاری آن برای جذب انرژی مثبت

ذهن ما همواره در حال چرخش بین سه زمان مهم است: گذشته، حال و آینده.

گاهی سری به گذشته و هر آنچه که گذشت می‌زند، گاهی در زمان حال به سر میبرد و همراه جسم همه اتفاقات را تجربه می‌کند و گاهی در آینده پرسه میزند و خود را در اتفاقاتی که هنوز نیفتاده‌اند، میبیند.

برای جذب انرژی مثبت نحوه دیدگاه شما به آینده اهمیت زیادی دارد. البته باید توجه کنید که ذهن ما با ترکیب هر آنچه که در گذشته اتفاق افتاده و هر آنچه که هم اکنون در حال اتفاق افتادن است می‌تواند آینده را برای ما ترسیم کند.

اما اگر کسی بخواهد آینده‌ای متفاوت از گذشته و حال خود داشته باشد، باید چکار کند؟ آیا باید اجازه دهد که گذشته‌اش در آینده‌اش دخالت کند؟

اگر دوست دارید که آینده‌تان بر وفق مرادتان باشد؛ باید تمام خواسته‌های خود را به شکل یک دیدگاهی واقعی بسازید.

  •  تغییر چشم انداز آینده ذهنیت خود در جهت جذب انرژی مثبت

برای تغییر دیدگاه خود بهتر است از روش شبیه سازی آینده استفاده کنید. کافیه فقط چند تا قدم را دنبال کنید:

1.خواسته خود را مشخص کنید.

آیا به رگبرگ‌ها ظریف روی برگ‌ها توجه کرده‌اید؟ دقت کرده‌اید چقدر دقیق جای خود را بر روی برگ‌ها ثابت کرده‌اند؟

در کل می‌خواهم بگویم که خواسته‌های خود را همین قدر دقیق بیان کنید. حالا شما به چند ابزار مهم نیاز دارید و آن هم قلم و کاغذ‌اند. پس از در دست گرفتن قلم خود، هر آنچه را که از زندگی زیبای خود می‌خواهید، بنویسید. لپ تاپ بهتر می‌خواهید؟ خانه بزرگ‌تر می‌خواهید؟ ماشین مدل بالاتر می‌خواهید؟ پول بیشتر می‌خواهید؟ خواسته‌های خود را با جزئیات بنویسید. بنویسید که دوست دارید خانه جدیدتان چند اتاق داشته باشد؟ ماشین بهترتان چه رنگی باشد؟

حالا که این بخش رو مطالعه فرمودید؛ شاید براتون سوالات عجیب و غریبی به وجود آید. مثلا بپرسید: “نه بابا امکان نداره که من یه خونه بهتر پیدا کنم یا حقوقم سه برابر شه”.

اگر ذهن شما این واکنش را نشان داد بدانید که دارد در برابر خواسته شما مقاومت می‌کند. اما با بکار بردن این استراتژی‌ها می‌توانید در برابر این افکار مسموم یک سد دفاعی درست کنید تا از جاده اصلی منحرف نشوید.

2. روزانه چشم انداز خود را بخوانید.

چشم انداز خود را که نوشتید، آن را در معرض دید خود بگذارید تا هر روز آن را بخوانید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید. فقط کافیه 5 دقیقه در روز را صرف خواندن خواسته‌های خود کنید !

زمانی که دارید آن را می‌خوانید، خودتان را در موقعیت‌های خواستنی خود تصور کنید. اگر خود را به خواندن 5 دقیقه‌ای این نوشته‌ها عادت دهید، به طور خودکار ذهنتان را برای رسیدن به این خواسته‌ها برنامهریزی می‌کنید و این عادت مانند تغذیه‌ای است که روز به روز ذهن شما را تقویت و پرورش می‌دهد. زمان که بگذرد، ذهنتان راهکارهایی برای شما ارائه می‌دهد تا شما را به خواسته‌هایتان برساند و در نهایت چشمتان را برای دیدن فرصت‌هایی که از دیدتان پنهان شده بودند، باز می‌کند.

با برداشتن همین گام ساده، به ذهن خود یک نقشه ساده نشان می‌دهید تا آینده‌ای فوق العاده و عالی به شما هدیه دهد و لحظه به لحظه زندگی خود را با کلی انرژی مثبت سپری خواهید کرد.

  • برای داشتن انرژی مثبت غر زدن ممنوع !

وقتی واژه “بد” به ذهنتان خطور می‌کند، یاد چه چیزی می‌افتید؟ و این واژه از نظر شما چه تعریفی دارد؟

شاید فکر کنید که بد یعنی مخرب، خطرناک و آسیب‌زا !

متاسفانه یا خوشبختانه چیزی به اسم بد همیشه سایه بر زندگی ما نمی‌اندازد. در کل میخواهم بگویم که اتفاقات بد، آدم‌های بد و حتی شرایط بد مانند لکه‌های ریز هستند که فقط روی صفحه سفید زندگی شروع به خودنمایی می‌کنند.

اگر بخواهیم توجه خود را به این لکه‌ها بسپاریم که دیگر واویلا !

آن وقت است که باید یک ذره‌بین به دست بگیریم و این لکه‌های ننگ را بزرگتر از اندازه واقعی خود ببینیم.

وقتی شما غر میزنید، دقیقا همین کار را انجام می‌دهید و با غر زدن تمام نقاط مثبت زندگی خودتان را نادیده می‌گیرید و فقط به منفی‌ها توجه می‌کنید و در نهایت اعصاب برای خودتان نمی‌گذارید !

بیایید با خودتان یک عهد ببندید و قول دهید که دیگر غر نمی‌زنید، آن وقت است که هاله‌های انرژی مثبت در زندگی خود را به وضوح خواهید دید. در واقع این عهدنامه جلوی ورود تاریکی را گرفته و از ورود روشنایی به ذهن شما به گرمی استقبال خواهد کرد.

برای ترک عادت بد غر زدن چه کنم؟

سوال می‌پرسید که چگونه میتوانید این عادت ناخوشایند غر زدن را ترک کنید؟ من بهتون میگم چیکار کنید.

اول اینکه باید بدونید انجام هر کاری در دراز مدت باعث عادت میشود و شما حتی بدون اینکه به آن کار فکر کنید، سریع انجامش می‌دهید، چون ذهنتان به طور خودکار برای انجام آن آماده شده است.

اما خبر خوب اینه که من یک تمرین ساده برای شما ارائه داده‌ام که به راحتی می‌توانید از این عادت بد دست بردارید. می‌خواهید بدانید این عادت چی هست؟ پس ادامه رو از دست نده و بیایید با همدیگر انجام دهیم.

همین الان یک برگه سفید بردارید، و آن را روی میز خود بگذارید. در هر ساعت از روز که خواستید غر بزنید، بیایید و یک خط روی این برگه بکشید. شب که شد، تمام این خط‌ها را بشمارید.

چند روز متوالی این کار را انجام دهید ولی به خودتان قول دهید هر روز کمتر از دیروز غر بزنید. با انجام این تمرین، پیشرفت و بهبودی خود را در ترک غر زدن خواهید دید.

 

غر زدن در جذب انرژی مثبت هیچ نقشی ندارد

غر زدن در جذب انرژی مثبت هیچ نقشی ندارد

  • تبدیل شوید به یک پارانویایی معکوس تا انرژی مثبت را دریافت کنید.

پارانویایی چه کسانی هستند؟

همه ما با افرادی که نسبت به همه چیز و همه کس احساس منفی دارند، روبرو شده‌ایم و به این افراد پارانویایی می‌گویند. این افراد فقط به تاریک‌ترین نقطه زندگی خود توجه کرده و همیشه درگیر توهم و توطئه‌اند.

این افراد نمی‌دانند که نبود تاریکی به معنای نبود نور است و دلیل دیگری ندارد. این افراد یک بدبینی خاصی دارند و آن هم این است که وقتی دیگران در حق آنها کار خوبی انجام می‌دهند، پیش خودشان می‌گویند:

“حتما این فرد در ازای کاری که برای من انجام داده، از من چیزی می‌خواهد یا داره علیه من توطئه‌چینی می‌کند.” یا در ازای اتفاق خوب آن را اشتباه تلقی می‌کنند . اگر بعد از مدت‌ها از ته دل بخندند با خود فکر می‌کنند که حتما بعد از این خنده اتفاقی خواهد افتاد که از ته دل گریه خواهند کرد.

در کل زندگی پارانویایی جهنمی عذاب آور است و بس!

اما هنوز جای امید هست و میتوان نکات مثبتی از این افراد بیرون کشید و به یک پارانویایی مثبت تبدیل شد. اما چگونه؟ کافیه فکر کنید که هر اتفاق خوبی که می‌افتد فقط به هدف رفاه، ثروت و آرامش است.

با این طرز تفکر جذب انرژی مثبت به یک عادت تبدیل می‌شود.

برای جذب انرژی مثبت، یک فرد پارانویایی نباشید

برای جذب انرژی مثبت، یک فرد پارانویایی نباشید

 

  • الک کردن واژه‌ها

سخن گفتن شما چگونه است؟ واژه هایتان بیشتر به کدام سمت گرایش دارد؟ منفی یا مثبت؟

ارتباطات از طریق واژه‌هایی که بیان می‌شود، ساخته شده و گذشته، حال و آینده با واژه‌ها تعریف می‌شود. برای گام بعدی جذب انرژی مثبت یک الک بردارید و واژه‌های خوب و بد را جدا کنید.

قبل از گفتن هر حرفی ابتدا به آن فکر کنید و بسنجید که آیا این حرف مثبت است یا منفی؟

به عنوان مثال خیلی از ماها از واژه‌های ” غیر ممکنه، نمیتوانم، نمیشود، اوضاع خرابه و …” در زندگی خود بسیار استفاده می‌کنیم.” واقعا چرا ما خودمان را در این واژه‌ها غرق کرده‌ایم؟

بیایید این کار را کنار بگذارید و این بار اگر خواستیم بگوییم “نمیشود” بگویم: ” اگر بشود، چی میشود.”

برای هر واژه منفی یک معادل‌سازی مثبت انجام دهید و شاهد تغییرات مثبت زندگی خود خواهید بود.

  • الماس‌های زندگی خود را پیدا کنید.

به اطراف نگاه کنید و به من بگویید که کدام وسیله، فرد و نوشته‌ای به شما انرژی مثبت می‌دهد؟

یکی از ساده‌ترین و انجام شدنی‌ترین روش‌های جذب‏‎انرژی مثبت، پیدا کردن الماس ‌های مثبت زندگی است.

من برای این کار از میز کارم استفاده می‌کنم و اطراف آن را با کلی وسایل و نوشته‌های مثبت تزیین کرده‌ام.

من حتی خواسته‌های خودم را در نزدیکی میزم نگه میدارم تا در آینده به آنها برسم. اما وجود دارند افرادی که در این کار خبره‌اند، اما قدم در جهت منفی می‌گذارند.

به عنوان مثال، قبض‌ها و کارهای انجام نشده خود را به جای جملات مثبت در اطراف خود نگه می‌دارند و با این کار انرژی مثبت را در یک چشم به هم زدن از بین می‌برند.

پس همین الان از سر جایتان بلند شوید و دستی به سر و روی اتاقتان بکشید و از شر قبض‌های پرداخت نشده و کارهای انجام نشده راحت شوید و دور خود را پر از انرژی مثبت کنید.

در آخر شما به من بگویید که از کدام روش جذب انرژی مثبت استفاده کرده‌اید و انرژی گرفته‌اید؟

2 پاسخ
    • منیژه نقدی پور
      منیژه نقدی پور گفته:

      زینب جان عزیزم شما از طریق دانلود در همین سایت و از طرف تلگرام میتونید به فایلها دسترسی داشته باشید برای اطلاعات بیشتر به این شماره ۰۹۹۲۱۰۳۳۱۵۵در واتس آپ پیام ارسال کنید 🌷

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *