بیوگرافی (زندگی نامه) استرهیکس

بیوگرافی (زندگی نامه) استرهیکس-2min

استرهیکس کیست؟

خانم استرهیکس، یک نویسنده و سخنران موفق و همچنین بنیانگذار سمینارهای مربوط به قانون جذب می باشد. وی متولد 5 مارس 1941 در یوتای آمریکا است.
استرهیکس در سال 1980 میلادی با جری هیکس (نویسنده و پژوهشگر در زمینه موفقیت) ازدواج کرد. آن دو طی اتفاقاتی با خانمی به نام شیلا آشنا میشوند که طبق گفته اطرافیان می توانست با ارواح ارتباط برقرار کند. شیلا استرهیکس را با مراقبه آشنا کرد. استرهیکس با مراقبه مستمر با مجموعه ای از آگاهی های جمعی ارتباط پیدا کرد و خود را آبرهام به معنای هوش بدون مرز نامید.
استرهیکس با همسرش جری هیکس موسسه آبرهام را تاسیس کردند و کارگاه های آموزشی بسیاری در مورد قانون جذب در بیش از 30 کشور دنیا برگذار کردند. بسیاری از کسانی که در کلاس ها و سمینارهای این زوج شرکت کرده اند توانسته اند به بعدی از درون خود دست یابند و گمشده خویش را در درون خود پیدا کنند.

استرهیکس-و-قانون-جذب

استرهیکس-و-قانون-جذب

اسامی کتابهای استرهیکس و جری هیکس :

استر و جری هیکس حدود 12 کتاب که همه آنها در زمینه آموزش قانون جذب هستند، منتشر کردند. بهترین کتاب استرهیکس، کتاب (بخواهید تا به شما داده شود) است که به گفته خودش چکیده تجربیات بیش از بیست سال خود را در آن قرار داده است.
كتاب بخواهید تا به شما داده شود ؛ دربردارنده تعالیم آبراهام
کتاب گرداب : مجموعه قوانین جذب در روابط
کتاب پول و قانون جذب : آموزش جذب ثروت و سلامتی و شادی
کتاب شروعی تازه 1
کتاب شروعی تازه 2
کتاب سارا اسرار قانون جذب را یاد می گیرد
کتاب سارا 2 استر هیکس ؛ دوستان خوب بی پر و بال سلیمان
کتاب سارا 3 استر هیکس ؛ دوستان خوب بی پر و بال سلیمان
کتاب قدرت اعجاب انگیز آرزوهای شما
کتاب قدرت اعجاب انگیز احساسات شما
کتاب خواسته هایت را آشکار کن ؛ 365 راه برای آنکه آرزوهایتان را به واقعیت بدل کنید (متاسفانه این کتاب ترجمه نشده)
کتاب سلامتی و قانون جذب (متاسفانه این کتاب ترجمه نشده)
کتاب قانون جذب رفاه و سلامتی ؛ اصول ابتدایی آموزش های آبراهام

 

مراقبه استرهیکس:

به پیشنهاد استرهیکس روزی 15 دقیقه مراقبه سبب رخ دادن اتفاقات غیر باوری در زندگیتان می شود. برای خودتان سوال پیش می آید که چرا این اتفاقات رخ داد؟ من که زمان مراقبه هدفی در ذهن نداشتم. طی 30 روز تلاش شما از فردی که بالاترین مقاومت درونی را دارد به فردی با کمترین انرژی منفی و تردید تبدیل می شوید و شاهد اتفاقات خوب و دوست داشتنی در زندگی خودتان می باشید. در مورد نحوه انجام و شرایط لازم برای انجام مراقبه استرهیکس در پست های بعد مفصل توضیح میدهیم.

 

بازی فراوانی استرهیکس:

شاید اسم بازی فراوانی را زیاد شنیده باشید. البته در ایران بیشتر به عنوان بازی کامیابی یا بازی جذب پول شناخته شده است. این بازی را اولین بار خانم استرهیکس در کتاب بخواهید تا به شما داده شود معرفی کرد. این بازی فوق العاده جذاب و شگفت انگیز، توجه شما را از روی کمبود پول برداشته و ذهن شما را بر روی فراوانی ثروت در جهان متمرکز می کند. نحوه انجام بازی وشرایط لازم را در این مقاله میتوانید بخوانید.

2 پاسخ
  1. mb
    mb گفته:

    بسیار عالی
    من واقعا عاشق مباحث قانون جذب هستم و هیچ کس هم مثل خانم استرهیکس قانون جذب رو آموزش نمیده و شخصیت اصلی فیلم راز هم خانم استرهیکس بودن و به نظرم بهترین کتاب ایشون هم بخواهید تا به شما داده شود هست که تمرین های بسیار عالی برای قانون جذب داره، توصیه میکنم دوستان حداقل یکبار این کتاب رو بخونن.
    به رایگان میتونید این کتاب رو به صورت کامل از این لینک بخونید.
    https://1da.ir/teYxnMs

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *