چگونه پول در بیاورم

می خواهیم به یاد داشته باشید آن طور که اکنون  زندگی می کنید به اندازه ی احساس شما درباره این زندگی اهمیت دارد زیرا آن طور که اکنون زندگی می کنید حتما در حال تغییر است .
اگر احساس می کنید که  چیزها تغییر نمی کنند یا به کندی تغییر می کنند دلیل ش این است :شما بخش عمده ی توجه خود را  به زندگی ،هر آنچه هست معطوف می کنید و مقدار اندکی از توجه  شما معطوف به آنچه می خواهید زندگی باشد شده است .
از آن جا که پول بخش عمده ای از تجربه ی روز به روز شماست ،تغییر مختصری در رابطه ارتعاشی مابین آرزوی شما و آنچه  حول و حوش آن موضوع فعال می کنید ،می تواند تفاوت عمده ای در رویدادهای شما را باعث شود اگر آرزوی شما این است که پول  بیشتری داشته باشید ،اما هروقت به پول فکر می کنید نگران یا ناامید می شوید ،احساس شما نشان می دهد که در مسیر غلط حرکت می کنید اگر بتوانید احساس خو را تغییر دهید نشان می دهد که که در جهت آرزویتان پیش می روید .
تمرین بسیار مهم و تاثیر گذار برای اینکه پول و نعمت و فراوانی به سوی شما جریان پیدا کند ،تمرین کیف پول می باشد که در ادامه به طور کامل توضیح می دهیم .

روند کیف پول :
ابتدا یک چک‌پول به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و آن را در کیف پول خود خود بگذارید. آن را همیشه همراه خود داشته باشید و هر وقت کیف پول خود را درمی آورید .یادتان باشد که چک پول ۲۰۰هزار تومانی شما آن جاست .
احساس شادی کنید که این پول مال شماست ،همیشه احساس امنیت مالی را که به شما می دهد ،به خود یادآوری  کنید ،در طول روز از چیزهایی ه می توانید با آن بخرید فهرستی تهیه کنید .با نگه داشتن و خرج نکردن آن ،حتی هر وقت که فقط به آن فکر می کنید از مزایای ارتعاشات مثبت آن برخوردار می شوید ،به عبارت دیگر ،اگر این چک پود را همان بار اولی که چیزی را دیدید و خواستید خرج کنید فقط یک بار احساس واقعی دارا بودن را تجربه کرده اید اما اگر این پول را در ذهن خود ۲۰ یا ۳۰ بار خرج کنید ،مزایای احساس ارتعاش دو یا سه میلیون تومان را در روز تجربه کرده اید .هر بار که آگاهی پیدا می کنید که قدرت خرید دارید به احساسرفاه خو افزوده اید ،بنابراین نقطه ی جذب شما جابه جا می شود .
تکرار جمله ی
من می توانم  این را بخرم
من قدرت خرید این را دارم
من لایق پول و ثروت هستم
من همیشه کیف م پر پول است
خدایا شکرت خدایا شکرت